Zamówienia, płatność i wysyłka

 

Zamówienia

 

Ubiory i artykuły prezentowane na stronie wykonywane są na zamówienie klienta, zgodnie z opisami i zdjęciami prezentowanymi przy poszczególnych produktach. Na życzenie, możemy dowolnie zmodyfikować każdy element ubioru, zgodnie z wskazówkami i wytycznymi klienta.

Po złożeniu zamówienia za pośrednictwem sklepu lub drogą mailową, otrzymają Państwo od nas wiadomość z podsumowaniem wartości zamówienia, terminem realizacji oraz kosztami wysyłki. We wiadomości tej podane będą wszystkie szczegółowe dane dotyczące zamawianych ubiorów, propozycje aktualnie dostępnych tkanin w wybranych przez Państwa kolorach oraz szczegółowe dane co do płatności.

W przypadku zamówienia ubiorów z „magazynu” lub „działu na stanie” otrzymają Państwo wiadomość z danymi do płatności za zamówienie.
Realizację zamówienia rozpoczynamy po otrzymaniu płatności. Sam termin realizacji zamówienia uzależniony jest od jego wielkości i skomplikowania. Ubiory gotowe i akcesoria wysyłamy do 3 dni od otrzymania płatności. Realizacją ubiorów na zamówienie trwa od 2 tygodni do 2 miesięcy od złożenia zamówienia.

Wykonujemy także zamówienia indywidualne za ubiory, których nie znajdą Państwo w naszej ofercie. W celu uzyskania wyceny indywidualnego projektu prosimy o kontakt za pośrednictwem maila –  order@aketon.pl

 

Płatności

Płatność za zamówienie mogą zostać zrealizowane na dwa sposoby. Pierwszy z nich to płatność na konto bankowe, drugi za pośrednictwem systemu Paypal.

Dane do przelewu bankowego przesyłamy za pośrednictwem wiadomości, w której zawarte będą wszystkie dane bankowe wraz z podsumowaniem zamówienia. Prosimy nie przelewać płatności za zamówienie na wcześniej zapisane konto bankowe. Dane do płatności i ostateczna wartość   podawane są we wiadomości zwrotnej.
Płatność za pośrednictwem systemu Paypal przesyłamy na wskazany adres mailowy poprzez żądanie zapłaty. Do płatności za pomocą tej platformy doliczana jest opłata w wysokości 3,5% kwoty.

 

Wysyłka

Wysyłka realizowana jest za pośrednictwem poczty polskiej, listem poleconym lub przesyłką paczkową oraz za pośrednictwem firmy kurierskiej.

 

Wymiary i wykonanie

Ubiory historyczne wykonywane są w domyślnym standardzie szycia, to jest szycie maszynowe z ręcznym wykończeniem widocznych szwów, z wyłączaniem bielizny i ubiorów bojowych, które szyte są w całości maszynowo. Aplikacje na tunikach heraldycznych domyślnie wykonujemy maszynowo poprzez naszycie na tunikę elementów figur herbowych. Zaznaczamy także, że każdy element ubioru, metodę szycia, możemy zmienić i wykonać w całości ręcznie na życzenie klienta za uzgodnią dopłatą.

Ubiory mogą być wykonane w dwóch typach wymiarów, pierwszy z nich to wykonanie ubioru w rozmiarze zgodnym z tabelą wymiarową podaną przy ubiorze. W tym wypadku w tabeli podajemy ujednolicone wymiary ubiorów, dla poszczególnego rozmiaru. Poprzez wybór odpowiedniego rozmiaru z listy, otrzymają Państwo ubiór we wskazanym rozmiarze. Jest to szybka i wygodna forma składania zamówienia ubioru, jednak charakteryzują się one mniejszym dopasowaniem.

Druga metoda to wypełnienie załączanego przy panelu klienta pliku, stawiącego formularz z listą wymiarów, szczegółowo opisującymi sylwetkę i przesłanie ich drogą mailową po złożonym zamówieniu. Wówczas przy wyborze rozmiaru w panelu wskazują Państwo opcję ‚Rozmiar- Inny’.

Dzięki przesłaniu szczegółowych wymiarów możemy przygotować dla Państwa szyte na miarę ubiory, dobrze dopasowane a także o niestandardowych rozmiarach.

Poniżej prezentujemy tabelę podstawowych wymiarów dla poszczególnych grup produktów, każda z nich znajduje się także przy produktach.